Aarhus Universitetsforlag
Cover

Tegn på mobning

En del af serien Pædagogisk rækkevidde (28) , og fagområdet


{{variant.title}} : {{variant.variants[0].price.withVatFormatted}} {{variant.price.withVatFormatted}}
{{variant.title}} {{item.title}} {{item.price.withVatFormatted}}
Køb abonnement
72 sider
Paperback
ISBN 978 87 7597 509 9

Af


Del:

Mere om bogen

Om bogen

Mobning opstår oftest i fællesskaber, der er kommet på afveje, og det er langtfra altid nemt at få øje på, når et barn bliver mobbet i skolen. Derfor er vigtigt, at lærere forstår mobningens mønstre og ved, hvad de skal være opmærksomme på, når de vil spotte tegn på mobning.

Cecilie Harrits

DSC 0345

Cand.mag. i litteratur- og kunsthistorie og læreruddannet med linjefag i dansk og specialpædagogik. Cecilies ansvarsområder er pædagogik, uddannelse og psykologi samt litteratur- og kunsthistorie. Hun står i spidsen for serien Pædagogisk rækkevidde og varetager en række af forlagets samarbejder med kunst- og kulturinstitutioner. Cecilie er optaget af bæredygtig bogproduktion og grøn omstilling i forlagsbranchen.

Cecilie Harrits

Redaktør

Telefon: +45 28 40 50 30

cha@unipress.au.dk

Pressen skrev

Heidi Friborg Christophersen, Folkeskolen
"Kan der virkelig siges noget nyt og interessant om det emne?' Men jo, det kan der er i allerhøjeste grad. Denne bog er virkelig god (…). Særligt siden med Stines anbefalinger er guld værd, hvis man har fået lyst til at fordybe sig endnu mere på emnet, og det har jeg helt sikkert efter endt læsning."

Lektørudtalelse, DBC
"En bog fuld af håb samt inspiration til at skabe et klassefællesskab, som alle har lyst til at være en del af".

Folkeskolen
Interview: "Sådan tackler du mistanke om mobning"
22.08.2024

Skolemonitor
Debatindlæg: "Lektor: Fire sociale dynamikker kan bruges til at forstå mobning"
21.08.2024

Tilføjet til kurven

Gå til kassen