Aarhus Universitetsforlag
Cover

Motiverende undervisning

En del af serien Pædagogisk rækkevidde (6) og fagområdet


Tilgængelige e-bogs-formater: PDF, EPUB

{{variant.title}}: {{variant.variants[0].price.withVatFormatted}}{{variant.price.withVatFormatted}}
{{variant.title}} {{item.title}} {{item.price.withVatFormatted}}
Køb abonnement
68 sider
Paperback
ISBN 978 87 7124 929 3

Af


Del:

Mere om bogen

Om bogen

Børn skal have lyst til at lære noget. Men deres videbegær må ikke kun være drevet af 12-taller og ros til skole-hjemsamtalen. Ønsket om at blive klogere skal komme indefra. Det kræver medbestemmelse, succesoplevelser og fællesskaber. Derfor er lærernes viden om såvel mål og mening som rum og rammer afgørende i motiverende undervisning.

Indholdsfortegnelse

Lysten driver ikke værket

De grundlæggende drivkræfter

Kend din motivation

Undervisning, der motiverer

Motiverende læringsrum

Æstetiske læreprocesser

 

Cecilie Harrits

Cecilie

Cand.mag. i litteratur- og kunsthistorie og læreruddannet med linjefag i dansk og specialpædagogik. Cecilies ansvarsområder er pædagogik, uddannelse, psykologi (bl.a. to nye serier, Pædagogisk rækkevidde og Didaktiske studier), kunsthistorie og samarbejde med kunst- og kulturmuseer. Hun har tidligere bl.a. arbejdet med kommunikation, kompetenceudvikling og videndeling. Inden hun kom til forlaget i efteråret 2014, var hun lærer i folkeskolen.

Cecilie Harrits

Redaktør

Telefon: +45 53 55 05 83

cha@unipress.au.dk

Tilføjet til kurven

Gå til kassen