Aarhus Universitetsforlag
Cover

Med flere sprog i klassen

En del af serien Pædagogisk rækkevidde (20) , og fagområdet


{{variant.title}} : {{variant.variants[0].price.withVatFormatted}} {{variant.price.withVatFormatted}}
{{variant.title}} {{item.title}} {{item.price.withVatFormatted}}
Køb abonnement
72 sider
Paperback
ISBN 978 87 7219 614 5

Af
og


Del:

Mere om bogen

Om bogen

Dansk, tysk, dari, grønlandsk og urdu. Børn i danske skoler taler alverdens sprog. Nogle bruger mest dansk, andre to eller fire sprog, men alle elever kan udvide deres sproglige repertoire, når lærere i alle fag nysgerrigt og aktivt arbejder med flere sprog i klassen.

Cecilie Harrits

Cecilie

Cand.mag. i litteratur- og kunsthistorie og læreruddannet med linjefag i dansk og specialpædagogik. Cecilies ansvarsområder er pædagogik, uddannelse, psykologi (bl.a. de to serier Pædagogisk rækkevidde og Didaktiske studier) og kunsthistorie. Hun har tidligere bl.a. arbejdet med kommunikation, kompetenceudvikling og videndeling. Inden hun kom til forlaget, var hun lærer i folkeskolen.

Cecilie Harrits

Redaktør

Telefon: +45 28 40 50 30

cha@unipress.au.dk

Pressen skrev

Folkeskolen.dk
Interview: "Sådan kan du hjælpe elever med sprogskam"
23.09.2021

Errata

Bogen er udgivet i 2021 og ikke i 2020, som der står i kolofonen i den trykte udgave. Vi beklager fejlen.

Tilføjet til kurven

Gå til kassen