Aarhus Universitetsforlag
Cover

Den meningsfulde oplevelse

Værdibaseret oplevelsesdesign

En del af fagområderne , , og


{{variant.title}} : {{variant.variants[0].price.withVatFormatted}} {{variant.price.withVatFormatted}}
{{variant.title}} {{item.title}} {{item.price.withVatFormatted}}

132 sider
Paperback
ISBN 978 87 7934 615 4

Af


Del:

Mere om bogen

Om bogen

Alle taler om oplevelsesøkonomi. Men hvad er meningen med oplevelser, og hvad betyder oplevelsers design i digitale medier? Inden for webdesign, multimedier, digital forvaltning, museer, turisme og andre områder understøtter digitale teknologier stadig flere oplevelser. Dermed er det også blevet relevant at træde et skridt tilbage og spørge: Hvad er oplevelsers mere almene karakter, og hvad gør oplevelser meningsfulde for os i dag?

Dette er første bog på dansk, som handler om at skabe meningsfulde rum for brugere af digitale oplevelsesprodukter. Udgangspunktet er, at en stor del af verden efterhånden er indlejret i teknologi, og at vores oplevelser af verden også er det.

Samtidskunsten leverer opskrifterne til, hvordan oplevelsessamfundets mange nye entreprenører og procesledere kan skabe sammenhæng i deres arbejde med digitalt design. Bogen er en opdagelsesrejse, der går gennem hjernens verden, giver indblik i, hvordan mening bliver til, og bevæger sig hen til steder, hvor menneskers perception, kategorisering og hukommelse spiller sammen med ny teknologi.

Tilføjet til kurven

Gå til kassen