![Cover](/media/11854/8777016335.jpg?width=360)
- teoretiske refleksioner med Skoleevaluering efter 'Københavnermodellen'
Mere om bogen
Om bogen
Denne bog er sammensat af erfaringsbeskrivelser og teoretiske refleksioner på baggrund af praksis i projekter, hvor skoleevalueringen står centralt i skoleudviklingen.
Indhold:
Indledning
1. Metoden kort beskrevet
2. Erfaringer fra arbejdet med 'Københavnermodellen'
3. Samfundsmæssig og kulturel kontekst
4. Evalueringsopfattelser
5. Skoleevaluering som læringsproces
6. Konsulentens position
7. Ledelsen og styringsgruppen
8. Handling og tolkning
9. Resultater
Litteratur
Forlaget skriver:
3 juni 2024
Lagersalg 4. juni
Sæt kryds i kalenderen og kig forbi, når vi holder stort flyttelagersalg igen tirsdag den 4. juni 2024 fra kl. 13:00 til 18:0…
29 maj 2024
Bogtorsdag 6. juni
Vær med, når Aarhus Universitetsforlag og Det Kgl. Bibliotek fejrer forfattere og nye bøger. Vi ses den 6. juni kl. 16-17 …
19 april 2024
Bogtorsdag den 2. maj
Vær med, når Aarhus Universitetsforlag og Det Kgl. Bibliotek fejrer forfattere og nye bøger. Vi ses den 2. maj kl. 16-17 i…