Projekt Skoleevaluering
- praksis og perspektiver. En midtvejsrapport
Udsolgt fra forlaget
Redigeret af
Ole Harrit
Mere om bogen
Om bogen
Projekt Skoleevaluering er et samarbejde mellem Herning, København, Skive og Vejle med konsulentbistand fra Danmarks Lærerhøjskole.
Formålet med Projekt Skoleevaluering er primært at støtte de professionelle med udviklingen og anvendelsen af evalueringsmetoder, der kvalificerer børnenes læring og giver mulighed for dialog og samarbejde med alle implicerede parter.
Denne midtvejsrapport beskriver projektets evalueringsopfattelse og de aktiviteter, der er gennemført på de respektive skoler.
Første del af denne rapport beskriver evalueringsopfattelsen og de betingelser og muligheder, vi lægger vægt på i arbejdet med at støtte evalueringen på de respektive skoler.
Anden del af denne rapport indeholder de 12 konsulenters beskrivelser af, hvordan man har organiseret arbejdet på den enkelte skole, hvilke aktiviteter man har arbejdet med, hvilke metoder og redskaber der er anvendt og udviklet, og hvilke perspektiver konsulenten ser i relation til den enkelte skoles udvikling.
I denne rapport redegøres primært for arbejdet i et strukturelt perspektiv - organisering og udvikling af redskaber og metoder.
Forlaget skriver:
19 april 2024
Bogtorsdag den 2. maj
Vær med, når Aarhus Universitetsforlag og Det Kgl. Bibliotek fejrer forfattere og nye bøger. Vi ses den 2. maj kl. 16-17 i…
22 marts 2024
Bogtorsdag den 4. april
Vær med, når Aarhus Universitetsforlag og Det Kgl. Bibliotek fejrer forfattere og nye bøger. Vi ses den 4. april kl. 16-1…
21 februar 2024
Bogtorsdag 7. marts
Vær med, når Aarhus Universitetsforlag og Det Kgl. Bibliotek - Aarhus - fejrer månedens forfattere og nye bøger. 7. marts kl…