Projekt Læring
Afsluttende evaluering. Slangerup Kommune
Mere om bogen
Om bogen
FORORD
Slangerup Kommunes Projekt Læring drejer sig om at gennemføre helhed og sammenhæng i småbørns og skolebørns institutionsliv og skoleliv. Projektet startede i 1998, og er blevet evalueret i perioden september 2001 til 15. marts 2002. Slangerup Kommune har rekvireret evalueringsprojektet med henblik på at få undersøgt, i hvilken udstrækning forældre og ansatte vurderede, om der var gennemført helhed og sammenhæng i børnenes hverdag siden projektet startede, samt hvordan skolebørnene oplevede deres skoleliv. Målgruppen for evalueringsprojektet er Slangerup Kommune, de ansatte og børnenes forældre samt andre, der er interesserede i at medvirke til at skabe helhed og sammenhæng i børns liv.
Evalueringsprojektet er gennemført i samarbejde mellem Slangerup Kommune og Danmarks Pædagogiske Universitet. For at blive i stand til at gennemføre evalueringen har såvel børn, forældre, ansatte i dagplejen, i daginstitutioner og i skolerne været inddraget. Uden deltagernes engagement ville det ikke have været muligt at gennemføre evalueringsprojektet, hvorfor alle skal have tak for deltagelse i møder og udfyldelse af spørgeskemaer.
...
Marianne Sommer & Grethe Kragh-Müller
Danmarks Pædagogiske Universitet
Juni 2002
Forlaget skriver:
28 oktober 2024
Bogtorsdag d. 14. november
Vær med når Aarhus Universitetsforlag sammen med Det Kgl. Bibliotek fejrer forfatterne bag vores nyeste udgivelser til Bogtor…
30 september 2024
Bogtorsdag den 10. oktober
Vær med når Aarhus Universitetsforlag sammen med Det Kgl. Bibliotek fejrer forfatterne bag vores nyeste udgivelser til Bogtor…
5 september 2024
Historien lever i Den Gamle By 5. og 6. oktober
HISTORIEN LEVER 2024 Mød Aarhus Universitetsforlag på den historiske bogfestival HISTOREN LEVER i Den Gamle By den 5. og 6.…