Aarhus Universitetsforlag
Cover

Læreprocesser, potentialer og undervisningsdifferentiering

En del af fagområderne og


Udsolgt fra forlaget

{{variant.title}} : {{variant.variants[0].price.withVatFormatted}} {{variant.price.withVatFormatted}}
{{variant.title}} {{item.title}} {{item.price.withVatFormatted}}

142 sider
Paperback
ISBN 87 7416 352 3

Af
, og


Del:

Mere om bogen

Om bogen

Omdrejningspunktet i bogen er begrebet potentialer, der er et udtryk for den kompetence, man besidder i en social situation, hvor der modtages støtte.

Ud fra dette omdrejningspunkt beskrives læring og læreprocesser, som sættes i relation til undervisning, der defineres som støtte til målrettet læring.

Undervisningsdifferentiering er et forsøg på at knytte læring tættere sammen med undervisning. Publikationen slutter med en række eksempler på realisering af disse bestræbelser.

Tilføjet til kurven

Gå til kassen