Forældrenes møde med procesorienteret skrivning og tekstbehandling
Mere om bogen
Om bogen
I skoleårene 1988/89 og 1989/90 deltog eleverne i to 3. klasser og i en 4. klasse, deres dansklærere og bogens forfatter i et udviklingsarbejde: Procesorientereret Skriftlig Dansk med Anvendelse af Elektronisk Tesktbehandling på Folkeskolens Yngeste og Mellemste Klassetrin, kaldet PRODATA. Udviklingsarbejdet foregik som et samarbejde mellem klassernes lærere og bogens forfatter. Den her foreliggende delrapport er den første i en række og handler om et afgrænset område af projektet, nemlig forældrenes møde med procesoreinteret skrivning og elektronisk tekstbehandling. Den forsøger at indkredse og beskrive samspillet og samarbejdet mellem forældre, børn, lærere og forsker. Den beskæftiger sig med forældrenes holdninger til udviklings- og forskningsarbejdet.
Netop udkommet
Forlaget skriver:
2 december 2024
Bogtorsdag d. 12. december
Vær med når Aarhus Universitetsforlag sammen med Det Kgl. Bibliotek fejrer forfatterne bag vores nyeste udgivelser til Bogtor…
28 oktober 2024
Bogtorsdag d. 14. november
Vær med når Aarhus Universitetsforlag sammen med Det Kgl. Bibliotek fejrer forfatterne bag vores nyeste udgivelser til Bogtor…
10 oktober 2024
Bogtorsdag den 10. oktober
Vær med når Aarhus Universitetsforlag sammen med Det Kgl. Bibliotek fejrer forfatterne bag vores nyeste udgivelser til Bogtor…