
Børn med dysfonologi
Mere om bogen
Om bogen
Forfatterne har stillet sig selv spørgsmålene:
1. Kan de nyeste analysemetoder for analyse af fonologiske vanskeligheder udelukke de tidligere analysemetoder?
2. Hvordan kan en fonologisk analyses resultater indgå i undervisningsforslag for børn, uden at der brydes med den tradition, der kommer til udtryk i Folkeskolens Formålsparagraf?
Teori: Gennemgang af analysemetoder og eksempler.
Praksis: En funktionsanalyse og samtalemodel, foranstaltningsforslag og principper for undervisning.
Netop udkommet
Forlaget skriver:
3 april 2025
Bogtorsdag den 10. april
Vær med når Aarhus Universitetsforlag sammen med Det Kgl. Bibliotek fejrer forfatterne bag vores nyeste udgivelser til årets…
24 februar 2025
Årets første Bogtorsdag
Vær med når Aarhus Universitetsforlag sammen med Det Kgl. Bibliotek fejrer forfatterne bag vores nyeste udgivelser til årets…
17 januar 2025
Forårets Bogtorsdage
I marts genoptager vi de månedlige Bogtorsdage i samarbejde med Det Kgl. Bibliotek i Aarhus. Datoerne arrangementerne frem ti…