 
      Børn med dysfonologi
Mere om bogen
Om bogen
Forfatterne har stillet sig selv spørgsmålene:
1. Kan de nyeste analysemetoder for analyse af fonologiske vanskeligheder udelukke de tidligere analysemetoder?
2. Hvordan kan en fonologisk analyses resultater indgå i undervisningsforslag for børn, uden at der brydes med den tradition, der kommer til udtryk i Folkeskolens Formålsparagraf?
Teori: Gennemgang af analysemetoder og eksempler.
Praksis: En funktionsanalyse og samtalemodel, foranstaltningsforslag og principper for undervisning.
Netop udkommet
Forlaget skriver:
29 oktober 2025
Kom til bogtorsdag d. 13. november!
Vi er nu klar med novembers bogtorsdag!Vær med når Aarhus Universitetsforlag sammen med Det Kgl. Bibliotek fejrer forfatterne…
29 september 2025
Kom til Bogtorsdag den 9. oktober
Vær med når Aarhus Universitetsforlag sammen med Det Kgl. Bibliotek fejrer forfatterne bag vores nyeste udgivelser til Bogto…
14 august 2025
Kom til Bogtorsdag den 11. september
Vær med når Aarhus Universitetsforlag sammen med Det Kgl. Bibliotek fejrer forfatterne bag vores nyeste udgivelser til Bogtor…
 
             
             
                