
En beskrivelse af EDB-projekter vedrørende specialundervisning og rehabilitering
Udsolgt fra forlaget
Redigeret af
Steen Hilling,
Søren Langager og
Esben Wagn Rasmussen
Mere om bogen
Om bogen
De gode traditioner for pædagogisk-psykologisk undersøgelse, udvikling og opfølgning, som præger specialundervisningsområdet, har på mange måder haft en afsmittende virkning på området EDB i specialundervisningen.
Samtidig er der nu ved at være behov for en mere systematisk opsamling af idéer, teorigrundlag, forsøgs- og udviklingsarbejde inden for igangværende projekter vedrørende EDB i specialundervisningen og inden for relevante tiltag i neuropsykologiområdet.
De følgende beskrivelser af EDB-projekter, statusbeskrivelser og mere teoretiske pædagogiske og psykologiske overvejeler omkring EDB i specialundervisning og rehabiblitering er et bidrag til denne udveksling af idéer og erfaringer mellem psykologer og specialpædagoger, der arbejder praktisk og mere forskningspræget med disse problemstillinger.
Netop udkommet
Forlaget skriver:
3 april 2025
Bogtorsdag den 10. april
Vær med når Aarhus Universitetsforlag sammen med Det Kgl. Bibliotek fejrer forfatterne bag vores nyeste udgivelser til årets…
24 februar 2025
Årets første Bogtorsdag
Vær med når Aarhus Universitetsforlag sammen med Det Kgl. Bibliotek fejrer forfatterne bag vores nyeste udgivelser til årets…
17 januar 2025
Forårets Bogtorsdage
I marts genoptager vi de månedlige Bogtorsdage i samarbejde med Det Kgl. Bibliotek i Aarhus. Datoerne arrangementerne frem ti…