Aarhus Universitetsforlag
Cover

Viden om læreruddannelsen

En del af serien Empirisk skole- og dagtilbudsforskning NCS , og fagområdet


{{variant.title}} : {{variant.variants[0].price.withVatFormatted}} {{variant.price.withVatFormatted}}
{{variant.title}} {{item.title}} {{item.price.withVatFormatted}}

96 sider Findes kun som e-bog og ikke som trykt bog
ISBN 978 87 7597 003 2

Af


Del:

Mere om bogen

Om bogen

VIDEN OM LÆRERUDDANNELSEN FINDES KUN I E-BOGSUDGAVE OG IKKE SOM TRYKT BOG

Læreruddannelsen er rygraden i det danske uddannelsessystem, og det er almindeligt kendt, at dygtige lærere er vigtige for samfundet. Måske er det også derfor, så mange har en mening om uddannelsen, og den så ofte har været udsat for reformer. Alligevel er det slående, at forslag til ændringer sjældent tager afsæt i forskning og evalueringer. Det vil Viden om læreruddannelsen være med til at råde bod på. 

I bogen kortlægger professor i pædagogik og uddannelse Jens Rasmussen den solide viden, som politikere og fagprofessionelle bør tage i betragtning, når de ønsker at udvikle uddannelsen. Det har nemlig afgørende betydning, hvis kommende lærere skal rustes til at give eleverne det bedst mulige og mest relevante udbytte af deres skolegang. 

Tilføjet til kurven

Gå til kassen