Aarhus Universitetsforlag
Cover

Tværfaglighed

- nyere didaktiske tanker om tværfaglighed i folkeskolen

En del af serien DPU Didaktiske studier (21) og fagområderne og


{{variant.title}}: {{variant.variants[0].price.withVatFormatted}}{{variant.price.withVatFormatted}}
{{variant.title}} {{item.title}} {{item.price.withVatFormatted}}

110 sider
Paperback
ISBN 87 7701 459 6

Af


Del:

Mere om bogen

Om bogen

Indhold:

1. Forord

2. Forudsætninger

3. 90'ernes skole

4. Tværfaglighedsdidaktik

5. Læreres dannelse/uddannelse/videreuddannelse

6. Konklusion og perspektivering

Litteraturliste

Efterskrift

Cecilie Harrits

Cecilie

Cand.mag. i litteratur- og kunsthistorie og læreruddannet med linjefag i dansk og specialpædagogik. Cecilies ansvarsområder er pædagogik, uddannelse, psykologi (bl.a. de to serier Pædagogisk rækkevidde og Didaktiske studier), og kunsthistorie. Hun har tidligere bl.a. arbejdet med kommunikation, kompetenceudvikling og videndeling. Inden hun kom til forlaget i efteråret 2014, var hun lærer i folkeskolen.

Cecilie Harrits

Redaktør

Telefon: +45 53 55 05 83

cha@unipress.au.dk

Tilføjet til kurven

Gå til kassen