Aarhus Universitetsforlag
Cover

Tværfaglighed

- nyere didaktiske tanker om tværfaglighed i folkeskolen

En del af serien DPU Didaktiske studier (21) og fagområderne og


{{variant.title}}: {{variant.variants[0].price.withVatFormatted}}{{variant.price.withVatFormatted}}
{{variant.title}} {{item.title}} {{item.price.withVatFormatted}}

110 sider
Paperback
ISBN 87 7701 459 6

Af


Del:

Mere om bogen

Om bogen

Indhold:

1. Forord

2. Forudsætninger

3. 90'ernes skole

4. Tværfaglighedsdidaktik

5. Læreres dannelse/uddannelse/videreuddannelse

6. Konklusion og perspektivering

Litteraturliste

Efterskrift

Cecilie Harrits

Cecilie

Cand.mag. i litteratur- og kunsthistorie og læreruddannet med linjefag i dansk og specialpædagogik. Cecilies ansvarsområder er pædagogik, uddannelse, psykologi (bl.a. to nye serier, Pædagogisk rækkevidde og Didaktiske studier), kunsthistorie og samarbejde med kunst- og kulturmuseer. Hun har tidligere bl.a. arbejdet med kommunikation, kompetenceudvikling og videndeling. Inden hun kom til forlaget i efteråret 2014, var hun lærer i folkeskolen.

Cecilie Harrits

Redaktør

Telefon: +45 53 55 05 83

cha@unipress.au.dk

Tilføjet til kurven

Gå til kassen