Aarhus Universitetsforlag
Cover

Talekiosken

- en model, et alternativ til talepædagogisk praksis i folkeskolen

En del af serien Specialpædagogiske tekster (25) , og fagområderne , og


Udsolgt fra forlaget

{{variant.title}} : {{variant.variants[0].price.withVatFormatted}} {{variant.price.withVatFormatted}}
{{variant.title}} {{item.title}} {{item.price.withVatFormatted}}

68 sider
Paperback
ISBN 87 7777 011 0

Af
, og


Del:

Mere om bogen

Om bogen

Danmarks Lærerhøjskole, Speciallæreruddannelse, gren 1.

Forfatterne vil i denne opgave påpege det hensigtsmæssige i at etablere en gruppeundervisning med tale/sproghæmmede børn.

Cecilie Harrits

DSC 0345

Cand.mag. i litteratur- og kunsthistorie og læreruddannet med linjefag i dansk og specialpædagogik. Cecilies ansvarsområder er pædagogik, uddannelse og psykologi samt litteratur- og kunsthistorie. Hun står i spidsen for serien Pædagogisk rækkevidde og varetager en række af forlagets samarbejder med kunst- og kulturinstitutioner. Cecilie er optaget af bæredygtig bogproduktion og grøn omstilling i forlagsbranchen.

Cecilie Harrits

Redaktør

Telefon: +45 28 40 50 30

cha@unipress.au.dk

Tilføjet til kurven

Gå til kassen