
Talekiosken
- en model, et alternativ til talepædagogisk praksis i folkeskolen
En del af serien Specialpædagogiske tekster (25) , og fagområderne DPU, Pædagogik og Sprog
Mere om bogen
Om bogen
Danmarks Lærerhøjskole, Speciallæreruddannelse, gren 1.
Forfatterne vil i denne opgave påpege det hensigtsmæssige i at etablere en gruppeundervisning med tale/sproghæmmede børn.
Cecilie Harrits

Cand.mag. i litteratur- og kunsthistorie og læreruddannet med linjefag i dansk og specialpædagogik. Cecilies ansvarsområder er pædagogik, uddannelse, psykologi (bl.a. de to serier Pædagogisk rækkevidde og Didaktiske studier) og kunsthistorie. Hun har tidligere bl.a. arbejdet med kommunikation, kompetenceudvikling og videndeling. Inden hun kom til forlaget, var hun lærer i folkeskolen.
Forlaget skriver:
30 juni 2022
Kulturmødet Mors 2022
Vi glæder os til Kulturmødet Mors 2022! Fra den 25.-27. august kan du opleve spændende oplæg med forfatterne til vores nyeste…
10 juni 2022
Lagersalg den 15. og 16. juni 2022
Køb dig fattig i bøger og rig på viden! Kig forbi, når vi holder lagersalg onsdag den 15. juni og torsdag den 16. juni – beg…
24 maj 2022
En lysende stjerne på den faglitterære himmel er slukket
Søren Mogensen Larsen, redaktionschef på Aarhus Universitetsforlag, er gået bort efter længere tids sygdom. Han var en lysend…