Aarhus Universitetsforlag
Cover

Specialpædagogisk støtte i erhvervsuddannelserne

- illusion eller realitet..?

En del af serien Specialpædagogiske tekster (8) og fagområderne og


{{variant.title}}: {{variant.variants[0].price.withVatFormatted}}{{variant.price.withVatFormatted}}
{{variant.title}} {{item.title}} {{item.price.withVatFormatted}}

95 sider DHL Rapport 1. del
Paperback
ISBN 87 8731 572 6

Af
, , , , , og


Del:

Mere om bogen

Om bogen

For mange elever med generelle indlæringsvanskeligheder gælder det, at de forlader skolesystemet med det negative indlæringsprodukt, der hedder, at de har lært, at de ikke kan lære. Ved overgangen fra skole til erhverv oplever de påny frasortering og isolering, og deres selvtillid svækkes yderligere.

I arbejdet med rapporten om specialpædgagogisk støtte i erhvervsuddannelserne har der været to hovedmotiver for foratterne. For det første har de ønsket at skabe et overblik over området og for det andet at fremstille et arbejdsreskab til gavn for deres eget fremtidige virke. 

Cecilie Harrits

Cecilie

Cand.mag. i litteratur- og kunsthistorie og læreruddannet med linjefag i dansk og specialpædagogik. Cecilies ansvarsområder er pædagogik, uddannelse, psykologi (bl.a. to nye serier, Pædagogisk rækkevidde og Didaktiske studier), kunsthistorie og samarbejde med kunst- og kulturmuseer. Hun har tidligere bl.a. arbejdet med kommunikation, kompetenceudvikling og videndeling. Inden hun kom til forlaget i efteråret 2014, var hun lærer i folkeskolen.

Cecilie Harrits

Redaktør

Telefon: +45 53 55 05 83

cha@unipress.au.dk

Tilføjet til kurven

Gå til kassen