Projektopgavetænkning
Mellem pligt og pensum og lyst og læring
Mere om bogen
Om bogen
Bogen beskriver nogle af de overvejelser, man som lærer må gøre sig, når det handler om arbejdet med projektopgaven. Udgangspunktet er de første, opløftende erfaringer med projektopgaverne. Og et udviklingsarbejde, der havde til hensigt at undersøge, om det er muligt at holde projektopgaverne frie af den stive skabelon. Alternativet kunne være at beholde projektopgaverne som dynamiske, anderledes læreprocesser?
Frode Boye Andersen, lærer, pædagogisk konsulent med skoleudvikling og projektarbejde som arbejdsfelt på DLH i Århus, i samarbejde med Søren Fanø, lærer på Mårslet Skole og Birgit Frederiksen, lærer på Mårslet Skole.
Forlaget skriver:
2 december 2024
Bogtorsdag d. 12. december
Vær med når Aarhus Universitetsforlag sammen med Det Kgl. Bibliotek fejrer forfatterne bag vores nyeste udgivelser til Bogtor…
28 oktober 2024
Bogtorsdag d. 14. november
Vær med når Aarhus Universitetsforlag sammen med Det Kgl. Bibliotek fejrer forfatterne bag vores nyeste udgivelser til Bogtor…
30 september 2024
Bogtorsdag den 10. oktober
Vær med når Aarhus Universitetsforlag sammen med Det Kgl. Bibliotek fejrer forfatterne bag vores nyeste udgivelser til Bogtor…