
Læreprocesser, potentialer og undervisningsdifferentiering
Mere om bogen
Om bogen
Omdrejningspunktet i bogen er begrebet potentialer, der er et udtryk for den kompetence, man besidder i en social situation, hvor der modtages støtte.
Ud fra dette omdrejningspunkt beskrives læring og læreprocesser, som sættes i relation til undervisning, der defineres som støtte til målrettet læring.
Undervisningsdifferentiering er et forsøg på at knytte læring tættere sammen med undervisning. Publikationen slutter med en række eksempler på realisering af disse bestræbelser.
Netop udkommet
Forlaget skriver:
5 maj 2025
Lagersalg 3. juni 2025
Sæt kryds i kalenderen, og kig forbi, når vi holder stort sommerlagersalg tirsdag den 3. juni 2025 fra kl. 12.00 til 18.00. K…
24 april 2025
Bogtorsdag 8. maj 2025
Vær med når Aarhus Universitetsforlag sammen med Det Kgl. Bibliotek fejrer forfatterne bag vores nyeste udgivelser til Bogtor…
3 april 2025
Bogtorsdag den 10. april
Vær med når Aarhus Universitetsforlag sammen med Det Kgl. Bibliotek fejrer forfatterne bag vores nyeste udgivelser til årets…