En analyse af paradigme-debatten med henblik på dens mulige konsekvenser for den pædagogiske skoleudvikling
En del af serien Pædagogisk-Psykologisk publikationsserie (49) , og fagområderne DPU og Pædagogik
Mere om bogen
Om bogen
Afhandlingen tager sit udgangspunkt i det i folkeskolen stedse værende spørgsmål mellem lærer og elev og undervisningssituationens rammer.
Forlaget skriver:
28 oktober 2024
Bogtorsdag d. 14. november
Vær med når Aarhus Universitetsforlag sammen med Det Kgl. Bibliotek fejrer forfatterne bag vores nyeste udgivelser til Bogtor…
30 september 2024
Bogtorsdag den 10. oktober
Vær med når Aarhus Universitetsforlag sammen med Det Kgl. Bibliotek fejrer forfatterne bag vores nyeste udgivelser til Bogtor…
5 september 2024
Historien lever i Den Gamle By 5. og 6. oktober
HISTORIEN LEVER 2024 Mød Aarhus Universitetsforlag på den historiske bogfestival HISTOREN LEVER i Den Gamle By den 5. og 6.…