
En analyse af paradigme-debatten med henblik på dens mulige konsekvenser for den pædagogiske skoleudvikling
Mere om bogen
Om bogen
Afhandlingen tager sit udgangspunkt i det i folkeskolen stedse værende spørgsmål mellem lærer og elev og undervisningssituationens rammer.
Netop udkommet
Forlaget skriver:
29 september 2025
Kom til Bogtorsdag den 9. oktober
Vær med når Aarhus Universitetsforlag sammen med Det Kgl. Bibliotek fejrer forfatterne bag vores nyeste udgivelser til Bogto…
14 august 2025
Kom til Bogtorsdag den 11. september
Vær med når Aarhus Universitetsforlag sammen med Det Kgl. Bibliotek fejrer forfatterne bag vores nyeste udgivelser til Bogtor…
28 juli 2025
Bogtorsdag efterår/vinter 2025
Vi glæder os til at tage hul på efterårssæsonen af Bogtorsdag. Allerede den 11. september inviterer vi til en række oplæg med…