Aarhus Universitetsforlag
Cover

- teoretiske refleksioner med Skoleevaluering efter 'Københavnermodellen'

En del af fagområderne og


Udsolgt fra forlaget

{{variant.title}} : {{variant.variants[0].price.withVatFormatted}} {{variant.price.withVatFormatted}}
{{variant.title}} {{item.title}} {{item.price.withVatFormatted}}

128 sider Projekt Skoleevaluering - 4 by projektet
Paperback
ISBN 87 7701 633 5

Af
, , , og


Del:

Mere om bogen

Om bogen

Denne bog er sammensat af erfaringsbeskrivelser og teoretiske refleksioner på baggrund af praksis i projekter, hvor skoleevalueringen står centralt i skoleudviklingen.

Indhold:

Indledning

1. Metoden kort beskrevet

2. Erfaringer fra arbejdet med 'Københavnermodellen'

3. Samfundsmæssig og kulturel kontekst

4. Evalueringsopfattelser

5. Skoleevaluering som læringsproces

6. Konsulentens position

7. Ledelsen og styringsgruppen

8. Handling og tolkning

9. Resultater

Litteratur

Tilføjet til kurven

Gå til kassen