- teoretiske refleksioner med Skoleevaluering efter 'Københavnermodellen'
Mere om bogen
Om bogen
Denne bog er sammensat af erfaringsbeskrivelser og teoretiske refleksioner på baggrund af praksis i projekter, hvor skoleevalueringen står centralt i skoleudviklingen.
Indhold:
Indledning
1. Metoden kort beskrevet
2. Erfaringer fra arbejdet med 'Københavnermodellen'
3. Samfundsmæssig og kulturel kontekst
4. Evalueringsopfattelser
5. Skoleevaluering som læringsproces
6. Konsulentens position
7. Ledelsen og styringsgruppen
8. Handling og tolkning
9. Resultater
Litteratur
Forlaget skriver:
19 april 2024
Bogtorsdag den 2. maj
Vær med, når Aarhus Universitetsforlag og Det Kgl. Bibliotek fejrer forfattere og nye bøger. Vi ses den 2. maj kl. 16-17 i…
22 marts 2024
Bogtorsdag den 4. april
Vær med, når Aarhus Universitetsforlag og Det Kgl. Bibliotek fejrer forfattere og nye bøger. Vi ses den 4. april kl. 16-1…
21 februar 2024
Bogtorsdag 7. marts
Vær med, når Aarhus Universitetsforlag og Det Kgl. Bibliotek - Aarhus - fejrer månedens forfattere og nye bøger. 7. marts kl…