Aktivering i lære- og væresteder
- en analyse af aktivering i undervisnings-, produktions- og samværsprojekter
Mere om bogen
Om bogen
Rapporten sammenfatter en række erfaringer fra de projekter under SUM-programmet, der som udgangspunkt for aktiveringen har kulturelle eller folkeoplysende aktiviteter.
Det undersøges, hvilken forskel der er på undervisningsprojekter, produktionsprojekter og samværsprojekter med hensyn til deltagere og aktivering. Samtidig belyses de forskellige projekters "lokale forankring". I rapporten indgår pædagogiske overvejelser i forbindelse med aktivering.
Denne erfaringsopsamling er et delprojekt under hovedprojektet "Aktivering og revalidering". Delprojektet er gennemført ved Danmarks Lærerhøjskole.
Forlaget skriver:
19 april 2024
Bogtorsdag den 2. maj
Vær med, når Aarhus Universitetsforlag og Det Kgl. Bibliotek fejrer forfattere og nye bøger. Vi ses den 2. maj kl. 16-17 i…
22 marts 2024
Bogtorsdag den 4. april
Vær med, når Aarhus Universitetsforlag og Det Kgl. Bibliotek fejrer forfattere og nye bøger. Vi ses den 4. april kl. 16-1…
21 februar 2024
Bogtorsdag 7. marts
Vær med, når Aarhus Universitetsforlag og Det Kgl. Bibliotek - Aarhus - fejrer månedens forfattere og nye bøger. 7. marts kl…