
Kollektiv kreativitet
En del af serien Pædagogisk rækkevidde (30) og fagområdet Pædagogik
Mere om bogen
Om bogen
Forudsigelighed og fordybelse er afgørende for, at børn kan være en del af et kreativt fællesskab i skolen. Genbrug og gentagelser giver plads til eksperimenter og praktiske erfaringer i undervisningen, og trygge rammer er vigtige, når lærere vil fremme elevernes kollektive kreativitet.
Hør Lene Tanggaard fortælle om Kollektiv kreativitet i forlagets podcastserie Pædagogisk rækkevidde:
Cecilie Harrits

Cand.mag. i litteratur- og kunsthistorie og læreruddannet med linjefag i dansk og specialpædagogik. Cecilies ansvarsområder er pædagogik, uddannelse og psykologi samt litteratur- og kunsthistorie. Hun står i spidsen for serien Pædagogisk rækkevidde og varetager en række af forlagets samarbejder med kunst- og kulturinstitutioner. Cecilie er optaget af bæredygtig bogproduktion og grøn omstilling i forlagsbranchen.