Aarhus Universitetsforlag
Cover

Tværfaglighed

- nyere didaktiske tanker om tværfaglighed i folkeskolen

En del af serien DPU Didaktiske studier (21) , og fagområderne og


Udsolgt fra forlaget

{{variant.title}} : {{variant.variants[0].price.withVatFormatted}} {{variant.price.withVatFormatted}}
{{variant.title}} {{item.title}} {{item.price.withVatFormatted}}

110 sider
Paperback
ISBN 87 7701 459 6

Af


Del:

Mere om bogen

Om bogen

Indhold:

1. Forord

2. Forudsætninger

3. 90'ernes skole

4. Tværfaglighedsdidaktik

5. Læreres dannelse/uddannelse/videreuddannelse

6. Konklusion og perspektivering

Litteraturliste

Efterskrift

Cecilie Harrits

DSC 0345

Cand.mag. i litteratur- og kunsthistorie og læreruddannet med linjefag i dansk og specialpædagogik. Cecilies ansvarsområder er pædagogik, uddannelse og psykologi samt litteratur- og kunsthistorie. Hun står i spidsen for serien Pædagogisk rækkevidde og varetager en række af forlagets samarbejder med kunst- og kulturinstitutioner. Cecilie er optaget af bæredygtig bogproduktion og grøn omstilling i forlagsbranchen.

Cecilie Harrits

Redaktør

Telefon: +45 28 40 50 30

cha@unipress.au.dk

Tilføjet til kurven

Gå til kassen