Aarhus Universitetsforlag
Cover

Børn med dysfonologi

En del af serien Specialpædagogiske tekster (2) , og fagområderne , og


Udsolgt fra forlaget

{{variant.title}} : {{variant.variants[0].price.withVatFormatted}} {{variant.price.withVatFormatted}}
{{variant.title}} {{item.title}} {{item.price.withVatFormatted}}

66 sider
Paperback
ISBN 87 87315 58 0

Af
og


Del:

Mere om bogen

Om bogen

Forfatterne har stillet sig selv spørgsmålene:

1. Kan de nyeste analysemetoder for analyse af fonologiske vanskeligheder udelukke de tidligere analysemetoder?

2. Hvordan kan en fonologisk analyses resultater indgå i undervisningsforslag for børn, uden at der brydes med den tradition, der kommer til udtryk i Folkeskolens Formålsparagraf?

Teori: Gennemgang af analysemetoder og eksempler.

Praksis: En funktionsanalyse og samtalemodel, foranstaltningsforslag og principper for undervisning.

Cecilie Harrits

DSC 0345

Cand.mag. i litteratur- og kunsthistorie og læreruddannet med linjefag i dansk og specialpædagogik. Cecilies ansvarsområder er pædagogik, uddannelse og psykologi samt litteratur- og kunsthistorie. Hun står i spidsen for serien Pædagogisk rækkevidde og varetager en række af forlagets samarbejder med kunst- og kulturinstitutioner. Cecilie er optaget af bæredygtig bogproduktion og grøn omstilling i forlagsbranchen.

Cecilie Harrits

Redaktør

Telefon: +45 28 40 50 30

cha@unipress.au.dk

Tilføjet til kurven

Gå til kassen