Læreprocesser, potentialer og undervisningsdifferentiering
Mere om bogen
Om bogen
Omdrejningspunktet i bogen er begrebet potentialer, der er et udtryk for den kompetence, man besidder i en social situation, hvor der modtages støtte.
Ud fra dette omdrejningspunkt beskrives læring og læreprocesser, som sættes i relation til undervisning, der defineres som støtte til målrettet læring.
Undervisningsdifferentiering er et forsøg på at knytte læring tættere sammen med undervisning. Publikationen slutter med en række eksempler på realisering af disse bestræbelser.
Forlaget skriver:
22 marts 2024
Bogtorsdag den 4. april
Vær med, når Aarhus Universitetsforlag og Det Kgl. Bibliotek fejrer forfattere og nye bøger. Vi ses den 4. april kl. 16-1…
21 februar 2024
Bogtorsdag 7. marts
Vær med, når Aarhus Universitetsforlag og Det Kgl. Bibliotek - Aarhus - fejrer månedens forfattere og nye bøger. 7. marts kl…
2 februar 2024
HISTORISKE DAGE 2024 9.-10. marts
Vi glæder os til Historiske Dage 2024 den 9.-10. marts og håber at møde mange af vores historieinteresserede læsere! Dagene b…